| HARMONOGRAM LEKCJI
                | 
      
        |  | 
        
               | 
  
  
    
      | lekcja 1 | 8.00 - 8.45 |  
      | lekcja 2 | 8.55 - 9.40 |  
      | lekcja 3 | 9.50 - 10.35 |  
      | lekcja 4 | 10.45 - 11.30 |  
      | lekcja 5 | 11.50 - 12.35 |  
      | lekcja 6 | 12.45 - 13.30 |  
      | lekcja 7 | 13.35 - 14.20 |  
      | lekcja 8 | 14.25 - 15.10 |  
      | lekcja 9 | 15.15 - 16.00 |  | 
      
        |  | 
      
               | Podaruj NAM1 procent
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | e-Dziennik
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | Pierwsze logowaniedo e-dziennika
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | Nasza RadnaMłodzieżowej Rady Miasta
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | SUKCESYnaszych uczniów
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | Sejm Dzieci i Młodzieży
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | ERASMUS+Poznaję ¦wiat-Poznaję Siebie
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
        
               | Godziny PracySPECJALISTÓW
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | KORONAWIRUS
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
        
               | ELEKTRONICZNALEGITYMACJA SZKOLNA
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | SłużbowaPoczta Elektroniczna
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | Biuletyn InformacjiPublicznej
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | Szkolna Kasa Oszczędności
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | BLOG Szkolnej Biblioteki
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | Projekt EKO Sanok
                | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | Ogólnopolska KampaniaBEZ CHEMII NA DRODZE
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
      
               | DzieńBezpiecznego Internetu
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
        
               | W zakresieRobotyki i Programowania
 współpracujemy z
 | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  | 
            
            | 
            
              | 
      
        |  |