wortal www.sp6.sanok.pl powstał 1 stycznia 2007 roku

׀  dokumenty  ׀   e-dziennik   ׀  nasze innowacje  ׀  kontakt  ׀  panel pocztowy  ׀

AKTUALNO¦CI 

 

NASZA SZKOŁA 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

 

KONTAKT 

 

KRONIKA 

 

NASZ PATRON 

 

TROCHĘ HISTORII 

 

JUBILEUSZ 10-LECIA 

 

NASI BOHATEROWIE 

 

KADRA 

 

PSYCHOLOG SZKOLNY 

 

BIBLIOTEKA oraz ICIM 

 

INFORMATYKA 

Liga Mistrzów Informatyki
klasyfikacja generalna
Liga Gier Sieciowych
Liga Szybkiego Pisania
Liga Wiedzy Informatycznej

 

HISTORIA WWW 

 

DOKUMENTY 

 

UCZNIOWIE I RODZICE 

 

KˇCIK RODZICA 

 

UCZNIOWIE 

 

NASZE OSIˇGNIĘCIA 

 

SYLWETKA ABSOLWENTA 

 

REKRUTACJA 

 

PRAWA DZIECKA 

 

REALIZOWANE PROJEKTY 

 

DZIEŃ ZDROWEGO ŻYWIENIA 

 

PROMOTOR EKOLOGII 

 

SZKOŁA bez PRZEMOCY 

 

ODKRYWAMY TALENTY 

 

eTWINNING 

 

LITER@CKA 2.0 

 

SZKOŁA WSPÓŁPRACY 

 

PO LEKCJACH 

 

NASZA OFERTA 

 

ZUCHY i HARCERZE 

 

STS UKS "szóstka" 

 

ZESPÓŁ MARAKASY 

 

ZESPÓŁ KOEMO 

 

BIESIADA RODZINNA 

 

NASZ KANAŁ YouTube 

 

SZKOLNY WOLONTARIAT 

 

SZKOLNE KOŁO WOLONTARITU 

 

 

 

SANOCKIE SZKOŁY 

 

Szkoła Podstawowa nr 1 
Szkoła Podstawowa nr 2 
Szkoła Podstawowa nr 3 
Szkoła Podstawowa nr 4 
Szkoła Podstawowa nr 7 
Szkoła Podstawowa nr 8 
Szkoła Podstawowa nr 9 
I Liceum Ogólnokształcące 
II Liceum Ogólnokształacące 
Zespół Szkół nr 1 
Zespół Szkół nr 2 
Zespół Szkół nr 3 
Zespół Szkół nr 5 
Medyczna Szkoła Policealna 
Państwowa Wyższa Szkoła 
Zawodowa
 

 
 
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Sanoku...

informatyka...

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 4

KORZYSTAMY Z PLATFORMY E-PODRĘCZNIKI:

Zajęcia komputerowe - klasa 4

EDYTOR GRAFICZNY:
Ćwiczenie 1. Rysujemy linie proste:

Ćwiczenie 2. Rysujemy linie krzywe:

Ćwiczenie 3. Rysujemy figury geometryczne:

Ćwiczenie 4. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 5. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 6. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 7. Rysujemy rysunek z wykorzystaniem figur geometrycznych:

karmnik i ptak

Ćwiczenie 8. Rysujemy rysuneki z wykorzystaniem pędzla:

KODOWANIE:

Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 5

KORZYSTAMY Z PLATFORMY E-PODRĘCZNIKI:

Zajęcia komputerowe - klasa 5

EDYTOR TEKSTU:
Ćwiczenie 1. Formatowanie znaku i akapitu na przykładzie podania do szkoły:
Sprawdzian 1. Formatowanie znaku i akapitu na przykładzie podania do szkoły:
Ćwiczenie 2. Formatowanie obiektów graficznych na przykładzie plakietki:
Sprawdzian 2. Formatowanie obiektów graficznych na przykładzie plakietki:
  zadanie

 

KODOWANIE:
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 6

KORZYSTAMY Z PLATFORMY E-PODRĘCZNIKI:

Zajęcia komputerowe - klasa 6

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.6klasa@interia.pl

Ćwiczenie 1. Zakładanie konta pocztowego w serwisie interia.pl:
Ćwiczenie 2. Logowanie się do konta pocztowego w serwisie interia.pl:
Ćwiczenie 3. Ustawienia konta pocztowego w serwisie interia.pl:
EDYTOR TEKSTU:
Ćwiczenie 1. Wstawianie i formatowanie list numerowanych i punktowanych:
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA:
Sprawdzian 1. Formatowanie tła na slajdach:
Sprawdzian 2. Wstawianie i formatowanie tabel na slajdach:
Sprawdzian 3. Wstawianie i formatowanie wykresów na slajdach:
KODOWANIE:
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 7

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.7klasa@interia.pl

Ćwiczenie 1. Prawidłowy układ elementów listu:
Ćwiczenie 2. Wysyłamy listy z zał±cznikami:

list o moich zainteresowaniach

KODOWANIE:
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

PROGRAMOWANIE:
Ćwiczenie 1. Instalacja programu.

Program Baltie 3.0 (wersja spakowana *.zip)

UWAGA: Po zapisaniu na dysku Twojego komputera rozpakuj ten plik,

a następnie wybieraj±c plik setup.exe uruchom proces instalacji programu.

Ćwiczenie 2. Budujemy i czarujemy sceny.
Ćwiczenie 3. Podstawowe polecenia programowania.
 
ROBOTYKA:
Ćwiczenie 1. Strona internetowa programowania LOFI Robota.

www.lofirobot.com

Ćwiczenie 2. Instalacja programu do wgrywania skryptów Arduino IDE.

Program Arduino 1.8.5 (wersja windows)

Ćwiczenie 3. Instalacja aplikacji (wtyczki) do przegl±darki CHROME.

Aplikacja - wtyczka LOFI ROBOT Scratch X (dla przegl±darki CHROME)

Ćwiczenie 4. Konfiguracja komputera z systemem WINDOWS 10.

Ćwiczenie 5. Montaż koła oraz wprawienie go w ruch.
 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla nauczania indywidualnego

KODOWANIE:
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):


 

e-Dziennik

 

 

Pierwsze logowanie
do e-dziennika

 

 

Służbowa
Poczta Elektroniczna

 

 

Biuletyn Informacji
Publicznej

 

 

Podaruj NAM
1 procent

 

 

Projekt EKO Sanok

 

 

Dzień
Bezpiecznego Internetu

 

 

DOPALACZE - odsłona piekła
projekt edukacyjny

 


wszelkie prawa zastrzeżone © waja 2007