wortal www.sp6.sanok.pl powstał 1 stycznia 2007 roku

׀  dokumenty  ׀   e-dziennik   ׀  plan lekcji  ׀  nasze innowacje  ׀  kontakt  ׀  panel pocztowy  ׀

AKTUALNO¦CI 

 

KRONIKA WYDARZEŃ 

 

DEKLARACJA DOSTĘPNO¦CI

 

DOSTĘPNO¦Ć CYFROWA 

 

NASZA SZKOŁA

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

 

KONTAKT 

 

NASZ PATRON 

 

TROCHĘ HISTORII 

 

KADRA 

 

GODZINY PRACY SPECJALISTÓW 

 

¦WIETLICA SZKOLNA 

 

BIBLIOTEKA oraz ICIM 

 

INFORMATYKA 

Liga Mistrzów Informatyki
klasyfikacja generalna
Liga Gier Sieciowych
Liga Szybkiego Pisania
Liga Wiedzy Informatycznej

 

HISTORIA WWW 

 

DOKUMENTY 

 

UCZNIOWIE I RODZICE 

 

KˇCIK RODZICA 

 

SYLWETKA ABSOLWENTA 

 

ABSOLWENT ROKU 

 

SUKCESY UCZNIÓW 

 

SAMORZĄD UCZNIOWSKI 

 

REKRUTACJA 

 

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 

 

KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 

 

REALIZOWANE PROJEKTY 

 

KONKURS FOTOGRAFICZNY 
"Osobliwości przyrodniczne 
Sanoka i okolic" 

 

LIGA SPRAWIEDLIWO¦CI 

 

SZKOLNA KASA OSZCZĘDNO¦CI 

 

PROMOTOR EKOLOGII 

 

SZKOŁA bez PRZEMOCY 

 

PO LEKCJACH 

 

NASZA OFERTA 

 

ZUCHY i HARCERZE 

 

STS UKS "szóstka" 

 

NASZ KANAŁ YouTube 

 

PODZIĘKOWANIA
CERTYFIKATY
 

 

Sprzątamy dla Polski 
Razem na Święta 
Szkoła du HYMNU 
Sprzątanie ¦wiata 2021 
Szkoła PAMIĘTA 
RAZEM na święta 
Bezpieczna Placówka Oświatowa 
Szkoła PAMIĘTA 
LIST od Zarządu Galerii Sanok 
Fundacja POMÓŻ I TY 
Fundacja AKOGO 
Szkoła Odkrywców Talentów 
Szkoła w Ruchu 

 

SZKOLNY WOLONTARIAT 

 

SZKOLNE KOŁO WOLONTARIATU 

 

WSPÓŁPRACA Z FUNDACJˇ WO¦P 

 

AKCJE CHARYTATYWNE 

 

 

 

 

SANOCKIE SZKOŁY 

 

Szkoła Podstawowa nr 1 
Szkoła Podstawowa nr 2 
Szkoła Podstawowa nr 3 
Szkoła Podstawowa nr 4 
Szkoła Podstawowa nr 7 
Szkoła Podstawowa nr 8 
Szkoła Podstawowa nr 9 
I Liceum Ogólnokształcące 
II Liceum Ogólnokształacące 
Zespół Szkół nr 1 
Zespół Szkół nr 2 
Zespół Szkół nr 3 
Zespół Szkół nr 5 
Medyczna Szkoła Policealna 
Państwowa Wyższa Szkoła 
Zawodowa
 

 
 
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Sanoku...

informatyka...

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 4

EDYTOR GRAFICZNY:

Ćwiczenie 1. Rysujemy linie proste:

Ćwiczenie 2. Rysujemy linie krzywe:

Ćwiczenie 3. Rysujemy figury geometryczne:

Ćwiczenie 4. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 5. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 6. Rysujemy rysunek z wykorzystaniem figur geometrycznych:

karmnik i ptak

Ćwiczenie 7. Rysujemy rysunek składaj±cy się z kilku elementów:

Ćwiczenie 8. Rysujemy rysuneki z wykorzystaniem pędzla:

KODOWANIE:

Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

 

INNOWACJA PEDAGOGICZNA Z ROBOTYKI dla klasy 4

ROBOTYKA z LEGO EDUCATION - WeDo 2.0:

Wyzwania Pani Kasi - zapraszamy na ciekawy konkurs:

wyzwania-pani-kasi.pl

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 5

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.5klasa@interia.pl

Ćwiczenie 1. Zakładanie konta pocztowego w serwisie interia.pl:

Ćwiczenie 2. Logowanie się do konta pocztowego w serwisie interia.pl:

EDYTOR TEKSTU:

Ćwiczenie 1. Formatowanie znaku i akapitu na przykładzie podania do szkoły:

Sprawdzian 1. Formatowanie znaku i akapitu na przykładzie podania do szkoły:

PREZENTACJA MULTIMEDIALNA:

Sprawdzian 1. Formatowanie tła na slajdach:

Sprawdzian 2. Wstawianie i formatowanie tabel na slajdach:

Sprawdzian 3. Wstawianie i formatowanie wykresów na slajdach:

KODOWANIE:

Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 6

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.6klasa@interia.pl

Ćwiczenie 1. Ustawienia konta pocztowego w serwisie interia.pl:

EDYTOR TEKSTU:

Ćwiczenie 1. Formatowanie znaku i akapitu

Ćwiczenie 2. Wstawianie i formatowanie list numerowanych i punktowanych:

Sprawdzian 1. Wstawianie i formatowanie list numerowanych i punktowanych:

Sprawdzian 2. Wstawianie i formatowanie tabel:

Ćwiczenie 3. Formatowanie obiektów graficznych na przykładzie plakietki:

Sprawdzian 3. Formatowanie obiektów graficznych na przykładzie plakietki:

 

zadanie

 

KODOWANIE:

Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

ćwiczenie dla klasy 6a

ćwiczenie dla klasy 6b

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 7

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.7klasa@interia.pl

Ćwiczenie 1. Prawidłowy układ elementów listu:

Ćwiczenie 2. Wysyłamy listy z zał±cznikami:

list o moich zainteresowaniach

EDYTOR TEKSTU:

Ćwiczenie 1. Wstawianie i formatowanie list numerowanych i punktowanych:

PREZENTACJA MULTIMEDIALNA:

Sprawdzian 1. Wstawianie i formatowanie obiektów na slajdach:

ARKUSZ KALKULACYJNY:

Ćwiczenie 1. Typy i serie danych oraz zarz±dzanie arkuszami:

Ćwiczenie 2. Formatowanie komórek, formuły, funkcje oraz ł±cza między arkuszami:

ćwiczenie

KODOWANIE:

Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki kodowania:

(zalecana przegl±darka internetowa to GOOGLE CHROME):

PROGRAMOWANIE:

Ćwiczenie 1. Instalacja programu.

Program Baltie 3.0 (wersja spakowana *.zip)

UWAGA: Po zapisaniu na dysku Twojego komputera rozpakuj ten plik,

a następnie wybieraj±c plik setup.exe uruchom proces instalacji programu.

Ćwiczenie 2. Budujemy i czarujemy sceny.

Ćwiczenie 3. Podstawowe polecenia programowania.

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 8

USŁUGI SIECI INTERNET:

Adres poczty elektronicznej nauczyciela:      sp6.8klasa@interia.pl

USŁUGI OFFICE 365:

ćwiczenie 1 - formatowanie znaku, akapitu, wstawianie grafiki, pobieranie dokumentu na dysk komputera

PROJEKTOWANIE WITRYN INTERNETOWYCH:

ćwiczenie 1 - plik startowy - znaczniki

ćwiczenie 2 - plik startowy - znaczniki - poł±czenie FTP

ćwiczenie 3 - struktura dokumentu HTML - parametry nagłówka strony www

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE dodatkowe

LIGA MISTRZÓW SZYBKIEGO PISANIA:

Ćwiczenie 1. Gra "Spadaj±ce Lampiony".

Ocal miasto przed spaleniem

Ćwiczenie 2. Kurs szybkiego pisania na klawiaturze z firm± INTERINFO

SprawdĽ swoj± szybko¶ć przez 1, 5, 10 minut

ROBOTYKA:

Ćwiczenie 1. Strona internetowa programowania LOFI Robota.

www.lofirobot.com

Ćwiczenie 2. Instalacja programu do wgrywania skryptów Arduino IDE.

Program Arduino 1.8.5 (wersja windows)

Ćwiczenie 3. Instalacja aplikacji (wtyczki) do przegl±darki CHROME.

Aplikacja - wtyczka LOFI ROBOT Scratch X (dla przegl±darki CHROME)

Ćwiczenie 4. Konfiguracja komputera z systemem WINDOWS 10.

Ćwiczenie 5. Montaż koła oraz wprawienie go w ruch.

 

 

 

 


 

HARMONOGRAM LEKCJI

 
lekcja 1 8.00 - 8.45
lekcja 2 8.55 - 9.40
lekcja 3 9.50 - 10.35
lekcja 4 10.45 - 11.30
lekcja 5 11.50 - 12.35
lekcja 6 12.45 - 13.30
lekcja 7 13.35 - 14.20
lekcja 8 14.25 - 15.10
lekcja 9 15.15 - 16.00
 

Podaruj NAM
1 procent

 

 

e-Dziennik

 

 

Pierwsze logowanie
do e-dziennika

 

 

Nasza Radna
Młodzieżowej Rady Miasta

 

 

SUKCESY
naszych uczniów

 

 

 

 

 

Sejm Dzieci i Młodzieży

 

 

 

 

ERASMUS+
Poznaję ¦wiat-Poznaję Siebie

 

Godziny Pracy
SPECJALISTÓW

 

 

KORONAWIRUS

 

ELEKTRONICZNA
LEGITYMACJA SZKOLNA

 

 

Służbowa
Poczta Elektroniczna

 

 

Biuletyn Informacji
Publicznej

 

 

Szkolna Kasa Oszczędności

 

 

BLOG Szkolnej Biblioteki

 

 

Projekt EKO Sanok

 

 

Ogólnopolska Kampania
BEZ CHEMII NA DRODZE

 

 

Dzień
Bezpiecznego Internetu

 

 

W zakresie
Robotyki i Programowania
współpracujemy z

 

 

 

 

 

 

 

wszelkie prawa zastrzeżone © waja 2007

Dostępność
Kontrast
Powiększ czcionkę
Pomniejsz czcionkę