Liga Mistrzów
Informatyki
to turniej skierowany do uczniów od klasy czwartej do ósmej
szkoły podstawowej. Realizacja zmagań turniejowych trwa przez
cały rok i obejmuje praktyczne wykonanie zadań przygotowanych
przez Kapitułę Turnieju.
1.
Kapitułę Turnieju stanowi± nauczyciele informatyki
oraz uczniowie naszej szkoły, którzy chc± się wł±czyć w organizację poszczególnych zawodów.
2. Zasady
organizacyjne zostały zawarte w 6 punktach i okre¶laj±
przebieg rywalizacji podczas turnieju:
Zwycięzca
turnieju otrzyma z r±k kapituły certyfikat potwierdzaj±cy
uzyskanie zaszczytnego tytułu MISTRZA INFORMATYKI Szkoły
Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II
w Sanoku.
Rywalizacja
przebiegać będzie w trzech blokach tematycznych:
--- LMWI,
czyli Liga Mistrzów Wiedzy Informatycznej, to blok,
którego głównym celem jest zdobycie wiedzy dotycz±cej
technologii przetwarzania oraz wytwarzania informacji.
--- LMSP,
czyli Liga Mistrzów Szybkiego Pisania, to blok, którego
głównym celem jest kształcenie umiejętno¶ci szybkiego,
bezbłędnego, a zarazem bezwzrokowego pisania przy użyciu
klawiatury komputerowej,
--- LMGS,
czyli Liga Mistrzów Gier Sieciowych, to blok, którego
głównym celem jest kształcenie refleksu, koordynacji,
spostrzegawczo¶ci oraz umiejętno¶ci logicznego my¶lenia,
3.
Punktacja turniejowa, poszczególnych blokach tematycznych
okre¶lona będzie według następuj±cej zasady - za zajęte
miejsce każdy uczestnik otrzyma:
---
I miejsce: 6 pkt.
---
II miejsce: 5 pkt.
---
III miejsce: 4 pkt.
---
IV miejsce: 3 pkt.
---
V miejsce: 2 pkt.
--- od
miejsca VI wzwyż - udział: 1 pkt.
4.
Suma
punktów ze wszystkich etapów stanowić będzie o wyniku
uzyskanym w całym turnieju. Laureatem turnieju zostaje uczeń,
który zdobędzie największ± liczbę punktów.
5. Dla
poszczególnych bloków tematycznych obowi±zuj± odrębne
regulaminy, uwzględniaj±ce charakter i specyfikę konkurencji.
opracował:
mgr Wacław Bojarski |