informatyka... |
|
MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 4 |
EDYTOR GRAFICZNY: |
Ćwiczenie 1. Rysujemy linie
proste: |
|
Ćwiczenie 2. Rysujemy linie
krzywe: |
|
Ćwiczenie 3. Rysujemy figury
geometryczne: |
|
Ćwiczenie 4. Rysujemy rysunek
składaj±cy się z kilku elementów: |
|
Ćwiczenie 5. Rysujemy rysunek
składaj±cy się z kilku elementów: |
|
Ćwiczenie 6. Rysujemy rysunek z
wykorzystaniem figur geometrycznych: |
karmnik i ptak |
Ćwiczenie 7. Rysujemy rysunek
składaj±cy się z kilku elementów: |
|
Ćwiczenie 8. Rysujemy rysuneki z
wykorzystaniem pędzla: |
|
KODOWANIE: |
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki
kodowania
(zalecana przegl±darka
internetowa to GOOGLE CHROME): |
|
|
INNOWACJA
PEDAGOGICZNA Z ROBOTYKI dla klasy 4 |
ROBOTYKA z LEGO EDUCATION -
WeDo 2.0: |
Wyzwania Pani Kasi - zapraszamy
na ciekawy konkurs: |
wyzwania-pani-kasi.pl |
|
MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 5 |
USŁUGI SIECI INTERNET: |
Adres poczty
elektronicznej nauczyciela:
sp6.5klasa@interia.pl |
Ćwiczenie 1. Zakładanie konta
pocztowego w serwisie interia.pl: |
|
Ćwiczenie 2. Logowanie się do
konta pocztowego w serwisie interia.pl: |
|
EDYTOR TEKSTU: |
Ćwiczenie 1. Formatowanie znaku i
akapitu na przykładzie podania do szkoły: |
|
|
Sprawdzian 1. Formatowanie znaku
i akapitu na przykładzie podania do szkoły: |
|
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA: |
Sprawdzian 1. Formatowanie tła na slajdach: |
|
Sprawdzian 2. Wstawianie i
formatowanie tabel na slajdach: |
|
Sprawdzian 3. Wstawianie i
formatowanie wykresów na slajdach: |
|
KODOWANIE: |
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki
kodowania:
(zalecana przegl±darka
internetowa to GOOGLE CHROME): |
|
|
|
MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy 6 |
USŁUGI SIECI INTERNET: |
Adres poczty
elektronicznej nauczyciela:
sp6.6klasa@interia.pl |
Ćwiczenie 1. Ustawienia konta
pocztowego w serwisie interia.pl: |
|
EDYTOR TEKSTU: |
Ćwiczenie 1. Formatowanie znaku i
akapitu |
|
|
Ćwiczenie 2. Wstawianie i
formatowanie list numerowanych i punktowanych: |
|
Sprawdzian 1. Wstawianie i
formatowanie list numerowanych i punktowanych: |
|
Sprawdzian 2. Wstawianie i
formatowanie tabel: |
|
Ćwiczenie 3. Formatowanie
obiektów graficznych na przykładzie plakietki: |
|
Sprawdzian 3. Formatowanie
obiektów graficznych na przykładzie plakietki: |
|
KODOWANIE: |
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki
kodowania:
(zalecana przegl±darka
internetowa to GOOGLE CHROME): |
ćwiczenie dla klasy 6a |
ćwiczenie dla klasy 6b |
|
MATERIAŁY SZKOLENIOWE dla klasy
7 |
USŁUGI SIECI INTERNET: |
Adres poczty
elektronicznej nauczyciela:
sp6.7klasa@interia.pl |
Ćwiczenie 1. Prawidłowy układ
elementów listu: |
|
Ćwiczenie 2. Wysyłamy listy z
zał±cznikami: |
list o moich zainteresowaniach |
EDYTOR TEKSTU: |
Ćwiczenie 1. Wstawianie i
formatowanie list numerowanych i punktowanych: |
|
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA: |
Sprawdzian 1. Wstawianie i
formatowanie obiektów na slajdach: |
|
ARKUSZ KALKULACYJNY: |
Ćwiczenie 1. Typy i serie danych
oraz zarz±dzanie arkuszami: |
|
Ćwiczenie 2. Formatowanie
komórek, formuły, funkcje oraz ł±cza między arkuszami: |
ćwiczenie |
KODOWANIE: |
Ćwiczenie 1. Podstawowe bloki
kodowania:
(zalecana przegl±darka
internetowa to GOOGLE CHROME): |
|
PROGRAMOWANIE: |
Ćwiczenie 1. Instalacja programu. |
Program Baltie 3.0
(wersja spakowana *.zip)
UWAGA: Po zapisaniu na dysku Twojego komputera rozpakuj
ten plik,
a
następnie wybieraj±c plik setup.exe uruchom proces
instalacji programu. |
Ćwiczenie 2. Budujemy i czarujemy
sceny. |
|
Ćwiczenie 3. Podstawowe polecenia
programowania. |
|
|
MATERIAŁY
SZKOLENIOWE dla klasy 8 |
USŁUGI SIECI INTERNET: |
Adres poczty
elektronicznej nauczyciela:
sp6.8klasa@interia.pl |
USŁUGI OFFICE 365: |
ćwiczenie 1 - formatowanie znaku, akapitu,
wstawianie grafiki, pobieranie dokumentu na dysk komputera |
PROJEKTOWANIE WITRYN
INTERNETOWYCH: |
ćwiczenie 1 - plik startowy - znaczniki |
ćwiczenie 2 - plik startowy - znaczniki -
poł±czenie FTP |
ćwiczenie 3 - struktura dokumentu HTML -
parametry nagłówka strony www |
|
MATERIAŁY
SZKOLENIOWE dodatkowe |
LIGA MISTRZÓW SZYBKIEGO
PISANIA: |
Ćwiczenie 1. Gra "Spadaj±ce
Lampiony". |
Ocal miasto przed spaleniem |
Ćwiczenie 2. Kurs szybkiego
pisania na klawiaturze z firm± INTERINFO |
SprawdĽ swoj± szybko¶ć przez 1, 5, 10 minut |
ROBOTYKA: |
Ćwiczenie 1. Strona internetowa
programowania LOFI Robota. |
www.lofirobot.com |
Ćwiczenie 2. Instalacja programu
do wgrywania skryptów Arduino IDE. |
Program Arduino 1.8.5
(wersja windows) |
Ćwiczenie 3. Instalacja aplikacji
(wtyczki) do przegl±darki CHROME. |
Aplikacja - wtyczka LOFI ROBOT Scratch X
(dla przegl±darki CHROME) |
Ćwiczenie 4. Konfiguracja
komputera z systemem WINDOWS 10. |
|
Ćwiczenie 5. Montaż koła oraz
wprawienie go w ruch. |
|
|
|
|
|
|
|